nabór 2020/2021
Matematyka nauczycielska: program studiów licencjackich (nabór 2020/2021)
STUDIA I STOPNIA (3-letnie dzienne)
Matematyka Nauczycielska - 2020-2023
Na każdym roku student powinien uzyskać 60 punktów kredytowych ECTS
z przedmiotów obligatoryjnych i fakultatywnych (do wyboru).
(sylabusy dostępne też w programach dla poprzednich naborów)
I rok
|
Przedmiot |
Wykład |
Ćw. aud. |
Ćw. lab. |
Razem |
For. zal. |
ECTS |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
I ROK - SEMESTR 1 |
||||||
|
Analiza matematyczna 1 |
60 |
60 |
120 |
E/Zo |
11 |
|
|
Algebra liniowa z geometrią 1 |
30 |
45 |
75 |
E/Zo |
8 |
|
|
Język angielski (B2) |
|
30 |
|
30 |
Z |
2 |
|
Wstęp do matematyki |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
6 |
|
|
Matematyka elementarna |
30 | 30 | Zo | 2 | ||
|
Ochrona własności intelektualnej |
15 |
|
15 |
Z |
1 |
|
|
Razem semestr 1 |
165 |
195 |
0 |
360 |
30 |
|
|
I ROK - SEMESTR 2 |
||||||
|
Analiza matematyczna 2 |
60 |
60 |
120 |
E/Zo |
11 |
|
|
Algebra liniowa z geometrią 2 |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
|
Język angielski (B2) |
30 |
|
30 |
Z |
2 |
|
|
Modelowanie w matematyce szkolnej *) |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 | |
|
Oprogramowanie matematyczne |
30 | 30 | Zo | 2 | ||
|
Podstawy programowania |
15 |
|
45 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
Wychowanie fizyczne |
|
30 |
30 |
Z | 0 | |
|
Razem semestr 2 |
135 |
180 |
75 |
390 |
30 |
|
|
Razem I rok |
300 |
375 | 75 |
750 |
60 |
|
II rok
|
Przedmiot |
Wykład |
Ćw. aud. |
Ćw. lab. |
Razem |
For. zal. |
ECTS |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
II ROK - SEMESTR 3 |
||||||
|
Analiza matematyczna 3 |
60 |
60 |
120 |
E/Zo |
11 |
|
|
Język angielski (B2) |
|
30 |
30 |
Z |
2 |
|
|
Algebra 1 |
30 | 30 | 60 | E/Zo | 5 | |
|
Wykład ogólnouczelniany (z dziedziny nauk humanistycznych lub nauk społecznych) |
30 |
|
|
30 |
Zo |
2 |
|
Algorytmy i struktury danych |
30 |
|
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
Przedmiot fakultatywny 1*) |
30 |
30 |
|
60 |
E/Zo |
5 |
|
Razem semestr 3 |
180 |
150 |
30 |
360 |
30 |
|
|
II ROK - SEMESTR 4 |
||||||
|
Topologia I *) |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
|
Praktyka nauczania matematyki 1 w szkole podstawowej- Przedmiot grupy D standardu kształcenia nauczycieli |
|
60 |
60 |
Zo |
4 |
|
|
Technologia informacyjna*) |
|
30 |
30 |
Zo |
2 |
|
|
Dydaktyka matematyki w szkole podstawowej- Przedmiot grupy D standardu kształcenia nauczycieli |
60 | 60 | Zo | 5 | ||
|
Wstęp do teorii miary |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
6 | |
|
Algebra 2 |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
6 | |
|
Język angielski (B2) |
30 | 30 | Z/ECP | 2 | ||
|
Wychowanie fizyczne |
30 | 30 | Z | 0 | ||
|
Razem semestr 4 |
90 |
210 |
30 |
330 |
30 |
|
|
Razem II rok |
270 |
360 |
120 |
750 |
60 |
|
III rok
|
Przedmiot |
Wykład |
Ćw. aud. |
Ćw. lab. |
Razem |
For. zal. |
ECTS |
|---|---|---|---|---|---|---|
|
III ROK - SEMESTR 5 |
||||||
|
Rachunek prawdopodobieństwa |
45 |
45 |
90 |
E/Zo |
7 |
|
|
Seminarium licencjackie |
|
30 |
30 |
Z |
3 |
|
|
Praktyka nauczania matematyki 2 w szkole podstawowej (30 godzin)- Przedmiot grupy D standardu kształcenia nauczycieli |
Zo | 2 | ||||
|
Dydaktyka matematyki w szkole podstawowej |
30 | 30 | E | 3 | ||
|
Równania różniczkowe |
30 |
30 |
|
60 |
E/Zo |
5 |
|
Przedmiot fakultatywny 2*) |
30 |
30 |
|
60 |
E/Zo |
5 |
|
Programy edukacyjne |
30 |
|
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
Razem semestr 5 |
165 |
135 |
30 |
330 |
30 |
|
|
III ROK - SEMESTR 6 |
||||||
|
Przygotowanie do egzaminu licencjackiego |
|
|
|
|
5 |
|
|
Statystyka i probabilistyka dla nauczycieli *) |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
|
Przedmiot fakultatywny 3*) |
30 | 30 |
|
60 |
E/Zo |
5 |
|
Przedmiot fakultatywny 4*) |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 | |
|
Bazy danych |
30 |
|
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
Seminarium licencjackie |
|
30 |
30 |
Zo | 3 | |
|
ABC mikroprzedsiębiorczości |
15 | 15 | Zo | 2 | ||
|
Razem semestr 6 |
135 |
120 |
30 |
285 |
30 |
|
|
Razem III rok |
300 |
255 |
60 |
615 |
60 |
|
*) przedmiot do wyboru związany ze specjalnością (sylabusy dostępne w tokach dla poprzednich naborów)
Przedmioty grupy B standardu kształcenia nauczycieli:
|
II ROK - SEMESTR 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Podstawy psychologii |
30 |
30 |
Zo |
2 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Psychologia dla nauczycieli |
30 |
|
30 |
Zo |
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Podstawy pedagogiki i edukacji |
30 | 30 | Zo | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szkoła i nauczyciel |
30 | 30 | Zo | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
Przygotowanie do praktyki zawodowej- część psychologiczna |
|
|
30 |
30 |
Zo |
2 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Przygotowanie do praktyki zawodowej- część pedagogiczna |
30 | 30 | Zo | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
Przedmioty grupy B standardu kształcenia nauczycieli: II ROK - SEMESTR 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Podstawy dydaktyki |
30 |
|
30 |
Zo |
2 | |||||||||||||||||||||||||||||
|
Ocenianie, diagnostyka edukacyjna i ewaluacja oświatowa w pracy dydaktycznej nauczyciela |
15 |
15 |
Zo | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
Emisja głosu |
15 | 15 | Zo | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||