nabór 2022/2023
Matematyka nauczycielska: program studiów licencjackich (nabór 2022/2023)
STUDIA I STOPNIA (3-letnie dzienne)
Matematyka Nauczycielska - 2022-2025
Na każdym roku student powinien uzyskać 60 punktów kredytowych ECTS
z przedmiotów obligatoryjnych i fakultatywnych (do wyboru).
I rok
Przedmiot |
Wykład |
Ćw. aud. |
Ćw. lab. |
Razem |
For. zal. |
ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
I ROK - SEMESTR 1 |
||||||
Analiza matematyczna 1 |
60 |
60 |
120 |
E/Zo |
11 |
|
Algebra liniowa z geometrią 1 |
30 |
45 |
75 |
E/Zo |
8 |
|
Język angielski (B2) |
|
30 |
|
30 |
Z |
2 |
Wstęp do matematyki |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
6 |
|
Matematyka elementarna |
30 | 30 | Zo | 2 | ||
Ochrona własności intelektualnej |
15 |
|
15 |
Z |
1 |
|
Razem semestr 1 |
135 |
195 |
0 |
330 |
30 |
|
I ROK - SEMESTR 2 |
||||||
Analiza matematyczna 2 |
60 |
60 |
120 |
E/Zo |
11 |
|
Algebra liniowa z geometrią 2 |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
Język angielski (B2) |
30 |
|
30 |
Z |
2 |
|
Matematyka dyskretna |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 | |
Oprogramowanie matematyczne |
30 | 30 | Zo | 2 | ||
Podstawy programowania |
15 |
|
45 |
60 |
E/Zo |
5 |
Wychowanie fizyczne |
|
30 |
30 |
Z | 0 | |
Razem semestr 2 |
135 |
180 |
75 |
390 |
30 |
|
Razem I rok |
270 |
375 | 75 |
720 |
60 |
II rok
Przedmiot |
Wykład |
Ćw. aud. |
Ćw. lab. |
Razem |
For. zal. |
ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
II ROK - SEMESTR 3 |
||||||
Analiza matematyczna 3 |
60 |
60 |
120 |
E/Zo |
11 |
|
Język angielski (B2) |
|
30 |
30 |
Z |
2 |
|
Algebra 1 |
30 | 30 | 60 | E/Zo | 5 | |
Wykład ogólnouczelniany (z dziedziny nauk humanistycznych lub nauk społecznych) |
30 |
|
|
30 |
Zo |
2 |
Algorytmy i struktury danych |
30 |
|
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
Przedmiot fakultatywny 1*) |
30 |
30 |
|
60 |
E/Zo |
5 |
Razem semestr 3 |
180 |
150 |
30 |
360 |
30 |
|
II ROK - SEMESTR 4 |
||||||
Topologia I |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
Przedmiot fakultatywny 2*) |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
Technologia informacyjna*) |
|
30 |
30 |
Zo |
2 |
|
Wstęp do teorii miary |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
6 | |
Modelowanie w matematyce szkolnej *) |
15 | 30 | 45 | Zo/Zo | 4 | |
Algebra 2 |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
6 | |
Język angielski (B2) |
30 | 30 | Z/ECP | 2 | ||
Wychowanie fizyczne |
30 | 30 | Z | 0 | ||
Razem semestr 4 |
135 |
270 |
30 |
435 |
30 |
|
Razem II rok |
285 |
400 |
120 |
795 |
60 |
III rok
Przedmiot |
Wykład |
Ćw. aud. |
Ćw. lab. |
Razem |
For. zal. |
ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
III ROK - SEMESTR 5 |
||||||
Rachunek prawdopodobieństwa |
45 |
45 |
90 |
E/Zo |
7 |
|
Seminarium licencjackie *) |
|
30 |
30 |
Z |
3 |
|
Praktyka nauczania matematyki 1 w szkole podstawowej *) |
60 | Zo | 5 | |||
Dydaktyka matematyki w szkole podstawowej |
60 | 60 | Zo | 5 | ||
Równania różniczkowe |
30 |
30 |
|
60 |
E/Zo |
5 |
Programy edukacyjne *) |
30 |
|
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
Razem semestr 5 |
105 |
165 |
30 |
300 |
30 |
|
III ROK - SEMESTR 6 |
||||||
Przygotowanie do egzaminu licencjackiego |
|
|
|
|
5 |
|
Dydaktyka matematyki w szkole podstawowej |
30 | 30 | E | 3 | ||
Praktyka nauczania matematyki 2 w szkole podstawowej (30 godzin) *) |
Zo | 4 | ||||
Statystyka i probabilistyka dla nauczycieli *) |
30 |
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
|
Przedmiot fakultatywny 3*) |
30 | 30 |
|
60 |
E/Zo |
5 |
Bazy danych |
30 |
|
30 |
60 |
E/Zo |
5 |
Seminarium licencjackie *) |
|
30 |
30 |
Zo | 3 | |
ABC mikroprzedsiębiorczości |
15 | 15 | Zo | 2 | ||
Razem semestr 6 |
135 |
90 |
30 |
255 |
32 |
|
Razem III rok |
240 |
255 |
60 |
555 |
60 |
*) przedmioty zawierające mozliwości do wyboru
Przedmioty grupy B i C standardu kształcenia nauczycieli:
II ROK - SEMESTR 3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zaburzenia |
20 |
10 |
30 |
Zo/Zo |
2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praca opiekuńczo- wychowawcza nauczyciela |
16 |
4 |
20 |
Zo/Zo |
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Komunikacja w edukacji |
12 | 8 | 30 | Zo/Zo | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szkoła i nauczyciel |
16 | 4 | 20 | Zo/Zo | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
III ROK - SEMESTR 5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Praktyki zawodowe (wrzesień 30h) |
30 |
|
30 |
Z |
1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Analiza doświadczeń z praktyki w szkole |
|
20 |
20 |
Z | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||