WYNIKI Konkursu na stanowisko ADIUNKTA w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych Zakładzie Fizyki Atomowej i Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego
Komisja konkursowa nie wyłoniła kandydata do zatrudnienia w związku z niespełnieniem przez nich warunków konkursu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE
Dziekan Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki, z upoważnienia Rektora Uniwersytetu Gdańskiego, ogłasza konkurs na stanowisko ADIUNKTA w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Fizyki Atomowej i Molekularnej Instytutu Fizyki Doświadczalnej Uniwersytetu Gdańskiego .
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 30.08.2024 r. (prosimy o przesyłanie ofert drogą elektroniczną na adres: ryszard.drozdowski@ug.edu.pl)
WARUNKI ZATRUDNIENIA: 100% etatu, umowa o pracę od 01.10.2024 r., wysokość wynagrodzenia zasadniczego min. 7200 zł brutto
TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU: do 13.09.2024 r.
Kandydatce/Kandydatowi do zatrudnienia na etacie badawczo-dydaktycznym w Instytucie Fizyki Doświadczalnej Uniwersytetu Gdańskiego stawia się następujące wymagania:
1. Kandydatka/Kandydat powinien posiadać tytuł doktora nauk fizycznych i spełniać warunki przewidziane w ustawie dla osób zatrudnianych na stanowisku adiunkta.
2. Posiadać kwalifikacje i udokumentowane doświadczenie w pracy dydaktycznej na poziomie kursu podstawowego studiów stacjonarnych, uniwersyteckich z zakresu fizyki lub fizyki medycznej.
3. Atutem Kandydatki/Kandydata będzie wiedza i udokumentowany dorobek naukowy, za okres ostatnich 5 lat, w zakresie:
- pogłębionej znajomości zasad działania aparatury z zakresu fizyki a w szczególności: spektroskopii atomowej i molekularnej, fizyki jądrowej i fizyki medycznej,
- fizyki zderzeń z wykorzystaniem wiązek jonowych i elektronowych,
- metodologii pomiarów w fizyce jądrowej i medycznej oraz fizyce radiacyjnej,
- biofizyki ogólnej w zakresie układów środowiskowych,
- analizy i wytwarzania złożonych układów molekularnych (materiałów funkcjonalnych) o znaczeniu dla badań podstawowych a także ogólnie stosowanych w naukach fizycznych, biologicznych, medycznych i technicznych,
- fizykochemii powierzchni, koloidów i procesów międzyfazowych,
- znajomość popularnych języków programowania.
4. Oczekuje się, że kandydatka/kandydat porozumiewa się biegle zarówno polskim, jak i w języku angielskim na poziomie gwarantującym prowadzenie zajęć ze studentami
5. W przypadku osób, których językiem ojczystym nie jest polski, wymagane jest przedstawienia świadectwa jego znajomości w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami.
6. Atutem Kandydatki/Kandydata będzie kierowanie bądź uczestnictwo w projektach badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych. Oczekuje się zaangażowania w przygotowaniach projektów naukowych i poszukiwaniach źródeł ich finansowania (składanie wniosków o granty naukowe i badawczo-rozwojowe).
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o przesyłanie ofert drogą elektroniczną na adres ryszard.drozdowski@ug.edu.pl następujących dokumentów:
Podanie o zatrudnienie (skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Gdańskiego)
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie https://ug.edu.pl/pracownicy/strony_jednostek/dzial_kadr)
Kopię dyplomu uzyskania stopnia doktora nauk fizycznych.
Informację o dorobku naukowym i dydaktycznym oraz planie naukowym.
Oświadczenie o biegłej znajomości języka angielskiego.
W przypadku stwierdzenia braków w nadesłanych dokumentach lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji o kandydacie Komisja konkursowa może wezwać kandydatów do ich uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
Prosimy o umieszczenie w nadesłanej dokumentacji klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji postepowania konkursowego na stanowisko ……………………….. w …………………………. zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Komisja zastrzega sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami
Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.
W ramach procedury konkursowej przewidziana jest rozmowa kwalifikacyjna, która może odbyć się w formie zdalnej.
Dziekan
/-/
Prof. dr hab. Piotr Bojarski
KLAUZULA INFORMACYJNA
- Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
- Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.
- Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 119 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz art. 2 1 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
- Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji .
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
- Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
- Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
- prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
- prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Załącznik | Size |
---|---|
20240912092941245-2.pdf | 252.95 KB |