AKTUALIZACJA - KOMUNIKAT w sprawie planowanych zajęć w semestrze letnim 2020/2021
KOMUNIKAT w sprawie realizacji programów studiów prowadzonych na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki w semestrze letnim 2020/2021 z bezpośrednim udziałem studentów i prowadzących (w salach dydaktycznych)
Szanowni Studenci,
zgodnie z Zarządzeniem nr 5/R/21 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 14 stycznia 2021 roku w sprawie zasad organizacji działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej Uniwersytetu Gdańskiego w okresie zagrożenia wirusem SARS-Cov-2 w semestrze letnim roku akademickiego 2020/2021
podajemy uzgodniony z Prorektorem ds. Studentów i Jakości Kształcenia wykaz zajęć, które będą realizowane z bezpośrednim udziałem studentów i prowadzących (w salach dydaktycznych).
--------------------------------------------------------------------------------
Na kierunkach:
- Informatyka (I i II stopień, studia stacjonarne i niestacjonarne),
- Informatyka o profilu praktycznym
wszystkie zajęcia prowadzone będą w formie zdalnej.
-----------------------------------------------------------------------------
Na kierunkach:
- Matematyka (I i II stopień),
- Modelowanie matematyczne i analiza danych (I i II stopień)
wszystkie zajęcia prowadzone będą w formie zdalnej, z zastrzeżeniem, że w formie stacjonarnej będą mogły odbyć się spotkania na kolokwium, egzamin i konsultacje związane z pracami dyplomowymi.
----------------------------------------------------------------------------
Na kierunkach:
- Bezpieczeństwo jądrowe i ochrona radiologiczna
- Fizyka
- Fizyka medyczna
większość zajęć będzie prowadzona w trybie zdalnym, ale część zajęć (zajęcia laboratoryjne) będzie realizowana w trybie stacjonarnym. Wykaz tych zajęć można znaleźć TUTAJ.
------------------------------------------------------------------------------
Na kierunku
- Bioinformatyka
większość zajęć będzie realizowana zdalnie, ale część zajęć (zajęcia laboratoryjne) będzie realizowana w trybie stacjonarnym. Wykaz tych zajęć można znaleźć TUTAJ.
-------------------------------------------------------------------------