WYNIKI konkursu oraz ogłoszenie konkursu na stanowisko ADIUNKTA w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Spektroskopii Atomowo-Molekularnej i Astrofizyki, Instytutu Fizyki Teoretycznej i Astrofizyki Uniwersytetu Gdańskiego .
Nr sprawy:Q100.120.1378
Jednostka: Instytut Fizyki Teoretycznej i Astrofizyki
W wyniku konkursu na stanowisko ADIUNKTA w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Spektroskopii Atomowo-Molekularnej i Astrofizyki, Instytutu Fizyki Teoretycznej i Astrofizyki Uniwersytetu Gdańskiego, został wyłoniony następujący kandydat: dr Denis Bobkowski-Ryłko.
OGŁOSZENIE
Dziekan Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki, z upoważnienia Rektora Uniwersytetu Gdańskiego, ogłasza konkurs na stanowisko ADIUNKTA w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Spektroskopii Atomowo-Molekularnej i Astrofizyki, Instytutu Fizyki Teoretycznej i Astrofizyki Uniwersytetu Gdańskiego .
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 13 czerwca 2019 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 31.08.2023 r.
WARUNKI ZATRUDNIENIA: 100% etatu, umowa o pracę od 02.10.2023 r., wysokość wynagrodzenia zasadniczego min. 5554 zł brutto
TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU: 14.09.2023 r.
Słowa Kluczowe: Adiunkt, Fizyka Teoretyczna, Instytut Fizyki Teoretycznej i Astrofizyki, Uniwersytet Gdański
Główne obowiązki:
- Prowadzenie badań w dyscyplinie nauk fizycznych.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych na studiach I-III stopnia na kierunkach: fizyka i pokrewne, informatyka w wymiarze 210 godzin/rok akademicki.
- Aktywny udział w krajowych/zagranicznych projektach naukowych i grantach.
- Wnioskowanie o indywidualne/grupowe granty badawcze.
- Realizacja zadań organizacyjnych zgodnie z ustalonym zakresem obowiązków.
Wymagania kwalifikacyjne:
- Stopień naukowy doktora w dyscyplinie nauk fizycznych.
- Sprecyzowane zainteresowania badawcze mieszczące się w zakresie fizyki teoretycznej.
Rozważane będą kandydatury, których aktywność naukowa mieści się w obszarze działalności statutowej Instytutu Fizyki Teoretycznej i Astrofizyki (IFTiA) :
- Fizyka matematyczna.
- Fizyka układów otwartych.
- Teoria informacji kwantowej.
- Optyka kwantowa.
- Modelowanie systemów złożonych w tym biologicznych.
- Fizyka molekularna, fizyka ciała stałego: dynamika molekularna, struktura elektronowa układów wieloatomowych, układy mezoskopowe.
- Astrofizyka.
- Prowadzenie badań w dyscyplinie nauk fizycznych udokumentowanych publikacjami w czasopismach naukowych, w których kandydat jest współautorem.
- Udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji grantów naukowo-badawczych jako wykonawca lub kierownik.
- Udokumentowany aktywny udział w życiu naukowym przejawiający się w szczególności w wystąpieniach na konferencjach i sympozjach krajowych i międzynarodowych.
- Udokumentowany naukowy staż zagraniczny lub krajowy (min. 3 miesiące).
- Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie zajęć dydaktycznych w tych językach.
- Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w uczelni wyższej. W szczególności na korzyść kandydata wpływa doświadczenie w prowadzeniu laboratoriów komputerowych/zajęć z metod numerycznych, uczenia maszynowego.
- Umiejętność programowania funkcyjnego i obiektowego.
- Umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem narzędzi dydaktyki zdalnej.
- Dodatkowymi atutami kandydata będą: szkolenia z zakresu doskonalenia umiejętności dydaktycznych oraz umiejętności związanych z zarządzaniem zespołem; patenty i/lub zgłoszenia patentowe.
- Dobrze widziana działalność popularyzatorska oraz organizacyjna.
Dodatkowymi atutami kandydata będą: np. patenty i/lub zgłoszenia patentowe; znajomość obsługi programów graficznych; udokumentowane szkolenia dotyczące pracy w laboratorium mikrobiologicznym, szkolenia z zakresu doskonalenia umiejętności dydaktycznych oraz umiejętności związanych z zarządzaniem zespołem.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o przesyłanie ofert drogą elektroniczną na adres: marek.krosnicki@ug.edu.pl następujących dokumentów:
Podanie o zatrudnienie (skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Gdańskiego)
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(dostępny na stronie https://ug.edu.pl/pracownicy/strony_jednostek/dzial_kadr)
Kopię dyplomu uzyskania stopnia doktora nauk ścisłych np. fizyka, matematyka, informatyka lub pokrewnych
Informację o dorobku naukowym i dydaktycznym
Oświadczenie o czynnej znajomości języka angielskiego
W przypadku stwierdzenia braków w nadesłanych dokumentach lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji o kandydacie Komisja konkursowa wezwie kandydatów do ich uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
Prosimy o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji postepowania konkursowego na stanowisko ……………………….. w …………………………. zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Ofert nadesłanych pocztą nie odsyłamy.
Zlecający zastrzegają sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.
W ramach procedury konkursowej przewidziana jest rozmowa kwalifikacyjna, która może odbyć się w formie zdalnej.
KLAUZULA INFORMACYJNA
- Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
- Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.
- Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 119 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz art. 2 1 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
- Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji .
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
- Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
- Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do treści swoich danych,
- prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
- prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
- prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Dziekan WMFiI
/-/
Prof. dr hab. Piotr Bojarski
Załącznik | Size |
---|---|
2023-ogloszenie-iftia-adiunkt-b-d-zaklad-spektroskopii.pdf | 361.45 KB |
ogloszenie-wynikow-zakl-spektrosk.pdf | 314.17 KB |