Legitymacja studencka | Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki

Informacje ogólne

wtorek, 23 maja 2017 roku, 9:46

Student aby otrzymać Elektroniczną Legitymację Studencką (ELS) powinien:

  • sprawdzić swoje dane osobowe znajdujące się w Systemie IRK (htttp://irk.ug.gda.pl)
  • wgrać zdjęcie do legitymacji (w razie problemów ze zeskanowaniem zdjęcia można skorzystac z pomocy w Dziale Kształcenia w pokoju 504 w Rektoracie UG)
  • dokonać opłaty za wydanie ELS w wysokości 17 zł na indywidualne konto studenta (nie rekrutacyjne!)

          Złożenie opłaty lub/i wgranie zdjęcia w terminie późniejszym niż 2  tygodnie od czasu ogłoszenia listy przyjętych może spowodować opóźnienie w wydaniu ELS

  • wniosek zostanie złożony automatycznie
  • studenci pierwszego roku studiów otrzymają ELS po immatrykulacji

Studenci studiujący na innym Wydziale UG, którzy mają aktywną ELS nie składają wniosku o nowy dokument (chyba, że ich dane uległy zmianie)

 

 Zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Gdańskiego nr 74/R/14 z dnia 21 lipca 2014 roku

Wymagania dotyczące danych osobowych

wtorek, 23 maja 2017 roku, 9:34

Dane osobowe znajdujące się na ELS to:

  • imię i nazwisko

  • adres zamieszkania

  • PESEL
  • długość nazwy ulicy nie może przekroczyć 30 znaków

Za prawidłowość podanych danych w systemie IRK odpowiada kandydat na studia.

 

Jeśli dane wprowadzone w IRK są błędne należy zgłosić to odpowiednio do:

  • Biura Rekrutacji (w ciągu 2 tygodni od ogłoszenia listy przyjętych) lub
  • Dziekanatu kierunku, na który kandydat został przyjęty (po 2 tygodniach od ogłoszenia list przyjętych)

Wymagania dotyczące zdjęcia do ELS

wtorek, 23 maja 2017 roku, 9:37

  • aktualne zdjęcie cyfrowe w formacie JPG, o rozmiarze 236 x 295 pikseli, co odpowiada zdjęciu o wymiarach 2,5 cm x 2 cm (wysokość x szerokość),
    zeskanowane w rozdzielczości 300dpi

  • zdjęcie powinno przedstawiać twarz osoby na jasnym tle bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami

Studenci po raz pierwszy rozpoczynjący studia na UG wgrywaja zdjęcie poprzez system IRK

W razie problemów z dodaniem/zeskanowaniem zdjęcia można udać się ze zdjęciem do Działu Kształcenia, pokój 504 w Rektoracie. Tam zdjęcie zostanie zeskanowane i umieszczone w systemie.

Płatności oraz numer konta bankowego

wtorek, 23 maja 2017 roku, 9:29

 

  • 17 zł - w przypadku zmiany danych osobowych w wyniku zamążpójścia (warunkiem jest dostarczenie do dziekanatu odpisu skróconego aktu małżeństwa)
  • 25,5 zł - w przypadku wydawania duplikatu ELS (po zmianie zdjęcia, zagubieniu lub utracie ELS z powodu kradzieży, zniszczenia ELS z winy studenta)

          Uwaga!!! Student zobowiązany jest do złożenia w dziekanacie oświadczenia o zgubieniu, zniszczeniu lub utracie z powodu kradzieży indeksu lub legitymacji:

          http://www.ug.edu.pl/pl/administracja/_upload/akty_normatywne/1722/files/zal_z15r11.docx

  • 0 zł - w przypadku stwierdzonego zniszczenia ELS z winy producenta blankietów legitymacji

Płatności należy dokonać na indywidulany numer konta studenta

Absolwenci i studenci UG

piątek, 17 stycznia 2014 roku, 11:12

Absolwenci lub byli studenci, którzy mieli już wydaną Elektroniczną Legitymację Studencką Uniwersytetu Gdańskiego i oddali ją do Dziekanatu, nie muszą wnosić ponownej opłaty. Ich poprzednia legitymacja zostanie przywrócona o ile dane osobowe widniejące na ELS nie zostały zmienione (nazwisko, adres). 

Duplikat legitymacji

piątek, 17 stycznia 2014 roku, 11:12

W przypadku utraty Elektronicznej Legitymacji Studenckiej należy niezwłocznie zgłosić się do Dziakanatu z podaniem o wystawienie duplikatu. W podaniu powinna znajdować się informacja o dacie i przyczynie utraty legitymacji. Do podania należy dołączyć fakturę z gazety, w której zostało umieszczone ogłoszenie o utracie ELS. Opłatę za wydanie duplikatu ELS w wysokości 25,50 zł należy wpłacić na indywidualne konto studenta.