Informacja o wolnym miejscu pracy: samodzielny referent w sekretariacie Instytutu Fizyki Teoretycznej i Astrofizyki UG - wymiar 100% etatu

Uwaga! Komunikat archiwalny. Jego treść może być już nieaktualna.
Data publikacji
2018-12-04

Miejsce pracy

sekretariat Instytut Fizyki Teoretycznej i Astrofizyki UG

Stanowisko

Samodzielny referent

Wymiar etatu

100%

 

 

 

 

 

 

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe ;
  • doświadczenie w obsłudze jednostki akademickiej, badawczej, fundacji lub innej samodzielnej jednostki w zakresie finansowym, kadrowym, administracyjnym i organizacyjnym,
  • mile widziane doświadczenie w  obsłudze projektów naukowych finansowanych ze źródeł krajowych i zagranicznych
  • znajomość języka angielskiego;
  • dobra znajomość obsługi komputera;
  • komunikatywność, systematyczność, dokładność i umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność wykonywania pracy pod presją czasu; dyspozycyjność;

OBOWIĄZKI:

  • prowadzenie prac administracyjno-finansowych  związanych z prowadzeniem sekretariatu, z obsługą finansową Instytutu oraz ze sprawami pracowniczymi;
  • obsługa przygotowania planów i sprawozdań Instytutu (sprawozdania naukowe, ankieta jednostki, wnioski o finansowanie DS.)
  • zarządzanie i ewidencja zakupów Instytutu
  • sporządzanie protokołów przyjęcia aparatury, prowadzenie dokumentacji aparatury;
  • obsługa kierunków i dydaktyki prowadzonej przez IFTiA

WYMAGANE DOKUMENTY

  • Curriculum vitae (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje,
  • Klauzula zgody:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Gdański moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.

Ponadto oświadczam, iż zostałem  poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ w terminie do dnia    17 grudnia 2018 r. w sekretariacie IFTiA, pok. 364 w godz. 11-15

 

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
2. Administrator danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: poin@ug.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko samodzielny referent/specjalista, pracownik administracyjny Dziale Obsługi Finansowej Projektów UG.
4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 221  ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221  ustawy - Kodeks Pracy oraz kandydatów wyrażających chęć wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach organizowanych przez Administratora będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym  art. 22 ¹ kp oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora danych przez upoważnionych pracowników  wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji chyba, że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach. Wyjątek stanowić będą dane osobowe kandydatów, którzy wyrazili zgodę na przetwarzanie ich danych do celów przyszłych rekrutacji - w takim przypadku Uczelnia będzie przechowywała dane nie dłużej niż do jednego roku od zakończenia pierwszej rekrutacji, w której kandydat brał udział.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
a. prawo dostępu do treści swoich danych,
b. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
c. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
d. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
e. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 4 Grudzień, 2018 - 13:03; osoba wprowadzająca: Elżbieta Bandura Ostatnia zmiana: wtorek, 4 Grudzień, 2018 - 13:15; osoba wprowadzająca: Elżbieta Bandura